در ارتباط باشید:
Faraayegh@gmail.com
تلفن: 09128001264 , 22777201-021

در سال های گذشته در میان کسب و کار های صنعت گران عایق الاستومری که به دلیل رولی شکل بودن آن که بسیار مفید و قابل ارزش برای مصارف کارها بوده و در حال حاضر جایگاه بسیار ارزشمند و قابل استفاده ای در بازار صنعت گران کار پیدا کرده است.

 هچنین این محصول عایق رولی شکل مشتریان زیادی را در بازار به خود جذب کرده است که در مواردی پر کاربرد قابل استفاده است  از جمله :برای عایق کردن هوا در خودروسازی و برای جلوگیری از صدای درزها از این محصول استفاده میکنند.

عایق الاستومری رولی که دارای حرارت و برودت است که میتوان در کارهای بسیار مختلفی از جمله تاسیسات و صنایع ساختمان ها استفاده شود.

عایق الاستومری به دلیل محافظتی بسیار قوی که در برابر سرما و گرما را دارد میتواند محافظ قدرتمندی برای صدا ها باشد زیرا این عایق بسیار مقاوم است و میتواند در مواردی کاربردی به جای پشم شیشه استفاده و آن را جایگزین و استفاده کرد.

از جمله استفاده هایی که میتوان برای دستگاه ها ی تهویه ای که دارای (اسپیلت و داکت) میباشد برای عایق کاری بدنه ها ی آن ها از عایق الاستومری استفاده کارد و همین طور مواردی پر استفاده در زمینه های انتقال هوا در کانال ها و عایق کردن لوله هایی که قطر آن ها بزرگ می باشد است.

عایق رولی پشت چسبدار (آغشته به چسب)

کسانی که زمان و انرژی را اولویت در کارهایشان میدانند میتواندد از عایق الاستومری استفاده کنند زیرا موجب سهولت در کار و صرفه جویی میشود. این عایق وزنی ندارد و بسیار سبک و قابل انعطاف است. برای خرید عایق الاستومری به سایت ما به آدرس http://www.عایق-الاستومری.net/آشنايي-با-انواع-عايق-الاستومري/ مراجعه کنید.

 همچنان در موارد بسیار کاربردی از جمله برای جلوگیری از به وجود آمدن کپک و قارچ، نفوذ کردن بخار و رطوبت ها ی شدید،  آتش سوزی ها، زدگی و خوردگی ها، مواد های شیمیایی و روغنی بسیار استفاده میشود و مقاومت زیادی دارد.

همواره ما میتوانیم از این عایق های رولی که پشت آن چسبدار است در امور پروژه ها ساختمانی و صنعتی خود و دیگران جهت سرعت دادن به کارها در موارد مربوط به این عایق استفاده کنیم و اطمنینان خاطر داشته باشیم.

پر سرعت ترین انتخاب راه حل و روش برای اجرا کردن این عایق الاستومری رولی استفاه کردن از عایق پشت چسبدار میباشد و زمانی که این محصول با کیفیت را استفاده کردید میتوانید نتنیجهه را ببینید.

و نیز همچنین کسانی که تجربه ای در این زمینه ندارند و حتی فعالیت چندانی نداشتند هم نیز میتوانند با آسود گی خاطر وآسان و راحت اطراف  محیط  مورد نظر خود و دیگران را به راحتی عایق کاری نموده و نیز همچنین کیفیت این عایق را به چشم بینند و حتی به افراد دیگر معرفی کنند. انواع عایق الاستومری رولی را بشناسید.

به یک سمت این عایق ها پشت چسبدار رولی  شکل که چسب به خصوصی آمیخته شده است که شما میتوانید برای عایق کردن یک محیط یا یک فضای مورد نظربرای شروع کردن نخست میتوانید ببر چسبی را که در این عایق در پشت رولی شکل آن قرار دارد را از همدیگر مجزا یا جدا کرده و سپس در مرحله ی پایانی عایق پشت چسبدار رولی را بر روی محل مورد نظر مثلا بر روی کانال کولر ها یا بر روی پنجره ها برای صدا و دیگر کارهای مورد نظر که ذکر شده آن را بچسبانید و نتیجه را ببینید.

امروزه  در بازار صنعت گران این عایق رولی شکل یکی از محصولات نوین و به روز است که مشتریان خود را در بازار فروش بدست آورده و مورد استفاده در بسیار ی از زمینه های ذکر شده  وهمچنین در مصارف های متعددی قرار گرفته است از این محصول استفاده کرده و فضا و اطراف محیط خود را خود در منزل به راحتی انجام دهید.

تمام حقوق این وبسایت متعلق به فراعایق میباشد.
error: این محتوا حق کپی رایت دارد