در ارتباط باشید:
Faraayegh@gmail.com
تلفن: 09128001264 , 22777201-021

اگر میخواهید مطالب مفیدی درباره عایق الاستومری کسب کنید بهتر است این مطلب را بخوانید. عابق الاستومری ابتدا در سال 1900 میلادی گسترش یافت و تاثیر بسیاری بر صنعت عایق گذاشت. بهترین ویژگی ای که عایق الاستومری دارد و آن را متمایز می کند، ساختار سلولی آن می باشد که موجب می شود در مقابل رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد.

در داخل عایق الاستومری میلیون مواد ریز و درشت وجود دارد که همگی در مقابل خارج شدن مایع مقاومت می کنند. این مقاومت عایق الاستومری نه تنها موجب مقاومت در برابر رطوبت می شود بلکه عملکرد طولانی تر و انرژی را حفظ می کند.

فوم الاستومریک موجب می شود آب به هیچ عنوان نفوذ نکند و از ورود رطوبت جلوگیری می کند. می توان با اطمینان کامل گفت که عایق الاستومری با ویژگی هایی که دارد به هیچ عنوان اجازه ورود رطوبت و حرارت به داخل سیستم های سرمایشی و گرمایشی نمی دهد.

عایق الاستومری در واقع از سه ماده اصلی تشکیل شده اند که این مواد عبارتند از: مواد وینیل کلرید (PVC)، مخلوط مواد لاستیک مصنوعی، به ظور معمول لاستیک بوتادین نیتریل (NBR) و یا مونومر اتیلن_پرو پیلن دیین (EPDM) و در نهایت بکارگیری یک ماده ی کف کننده ی شیمایی در ساخت عایق های الاستومری استفاده می شود.

عایق الاستومری در حقیقت یک عایق رطوبتی و حرارتی می باشد. با بکارگیری این محصول می تواند از نفوذ سرما و گرما به سیستم های گرمایشی و سرمایشی جلوگیری کرد.

عایق الاستومری کاربرد های زیادی در صنعت ساختمان و دیگر صنایع دارد. یکی از موارد پر کاربرد این است که از عایق الاستومری برای عایق کاری لوله های آب سرد و لوله های آب گرم استفاده می شود. علاوه بر این مورد از عایق الاستومری برای عایق کردن کانال های تهویه هوا نیز استفاده می شود. کاربرد عایق الاستومری در دو نوع لوله ای و رولی ساخته و به بازار ارئه می شود. همچنین این عایق ها در ضخامت های مختلفی نیز ساخته می شوند.

کاربرد عایق الاستومری

ممکن این سوال برای شما پیش بیاید که عایق الاستومری در چه مکان های استفاه می شود و کاربرد آنها چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که عایق الاستومری در مکان ها و در امور های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مواردی که در آن بسیار کاربرد دارد صنعت ساختمان سازی می باشد.

در بیشتر موارد برای عایق کاری تاسیسات ساختمانی از این عایق ها استفاده می کنند. عایق کاری کانال های کولر و لوله های آب سر و گرم در ساختمان ها با عایق الاستومری انجام می شود.

برای اتصالات و مخازن در صنعت خودروسازی نیز کاربرد دارد. علاوه بر این موارد در استدیو های ضبط صدا برا یعایق کردن صدا نیز کاربرد دارد دارد. در سالن های همایش و سالن های تاتر و کنسرت نیز برای عایق کردن دربرابر صدا از عایق الاستومری تخم مرغی استفاده می کنند.

اگر کمی درباره این عایق مطالعه و تحقیق کنید متوجه می شوید که محصول عایق الاستومری در دل ها و اندازه های متفاوتی ساخته می شوند که کاربرد های متفاوت دارند.

یقینا عایق الاستومری جزو بهترین محصولات برای عایق کاری امور مختلف است و بسیار پر کاربرد می باشد. این عایق ها را می توان به راحتی نصب کرد و بازدهی خوبی به افراد می دهند به خاز همین دلایل است که مورد علاقه کارفرمایان قرار گرفته است. درباره تاریخچه شرکت فرا عایق بدانید.

عایق الاستومری رولی

عایق الاستومری رولی جزو محصولات جدید و پرکاربرد در صنهت های مختلف محسوب می شود. در صنعت هایی مثل ساختمان سازی، خودروسازی، در بعضی از کارخانه جات تولیدی کفش و … از عایق الاستومری رولی استفاده می کنند. به عنوان نمئنه در صنعت ساختمان سازی از عایق الاستومری رولی برای عایق کردن کانال های کولر استفاده می شود. علاوه بر این مورد این محصول برای حفظ انرژی دستگاه های تاسیساتی نیز استفاده می شود.

تمام حقوق این وبسایت متعلق به فراعایق میباشد.
error: این محتوا حق کپی رایت دارد