در ارتباط باشید:
Faraayegh@gmail.com
تلفن: 09128001264 , 22777201-021

با عایق الاستومری صوتی بیشتر آشنا شوید.

امروزه عایق الاستومری به عنوان عایقی محبوب به مناسب‌ترین جایگزین برای عایق‌های سنتی تبدیل گشته است. یکی از دلایلی که عایق الاستومری را از سایر عایق‌ها متمایز کرده و آن را در رتبه‌ای بالاتر نسبت به عایق‌های سنتی قرار داده است، مزیت ماندگاری بالای این مدل از عایق‌های حرارتی و برودتی می‌باشد.

در واقع باید بگوییم که عایق‌های الاستومری تا ۳۰ سال کاملا سالم می‌مانند و همین طول عمر بالا یکی از مزیت‌های مهم این عایق به حساب می‌آید. با توجه به آنچه گفته شد استفاده از عایق الاستومری باعث می‌شود تا سطح لوله‌ای که بر روی آن قرار می‌گیرد نیز تا سال‌ها بدون کوچک‌ترین خوردگی حفظ شود و کاملا سالم بماند.

اگر بخواهیم عایق الاستومری را از نظر بهداشتی مورد بررسی قرار دهیم، باز هم بهترین گزینه برای مکان‌هایی نظیر اتاق‌های تمیز بیمارستان، مراکز بهداشتی، درمانی و آزمایشگاه‌ها، این نوع از عایق‌ها هستند که استفاده از آن‌ها به جای عایق‌های سنتی توصیه می‌شود. این عایق‌ها علاوه بر بهداشتی بودن، به دلیل طول عمر بالا، ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد،‌ بسیار مقرون به صرفه بوده و تمامی نیاز یک ساختمان و یا تاسیسات را از نظر عایق‌کاری برطرف می‌کند.

عایق‌های الاستومری در انواع و اقسام مختلف در بازار عرضه می‌گردند که می‌توان با توجه به نوع نیاز، عایق‌های ورقه‌ای، لوله‌ای و یا عایق‌های صوتی را خریداری کرده و مورد استفاده قرار داد.

این عایق‌ها قابلیت فنی بسیار بالایی دارند و از مواد سلول بسته انعطاف‌پذیری ساخته شده‌اند، در نتیجه برای تاسیسات تهویه مطبوع، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، صنایع برودتی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و… بهترین گزینه محسوب می‌شوند. در ادامه قصد داریم در مورد عایق الاستومری صوتی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم بنابراین ما را در این مقاله همراهی کنید.

درباره عایق الاستومری بیشتر بخوانید!

عایق صوتی الاستومری

عایق الاستومری صوتی برای انواع محیط‌هایی که به عایق‌کاری صوتی نیاز دارند، مناسب است. این نوع عایق در هر اندازه و برای هر نوع کاربردی مفید و موثر بوده و می‌توان آن را در ساختمان‌ها، مراکز صنعتی و… بکار گرفت. علاوه بر این عایق الاستومری صوتی به عنوان عایقی پرطرفدار با ویژگی‌های منحصر به فرد خود برای عایق‌بندی دستگاه‌های پر سر و صدا مانند پمپ، فن، پرس، کمپرسور، توربین و دیگر تجهیزات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هنگام خرید عایق الاستومری باید به این نکته توجه کنید که عایق‌های صوتی که در مراکز صنعتی بکار گرفته شده‌اند از ضخامت و فشردگی بیشتری نسبت به عایق‌های صوتی بکار رفته در منازل برخوردار هستند و دلیل آن بیشتر بودن صدا در مراکز صنعتی می‌باشد. در نتیجه شما می‌توانید با توجه به نوع مکانی که نیاز به عایق‌کاری صوتی دارد، عایق الاستومری صوتی را در سایزها و ضخامت‌های مناسب تهیه کنید.

عایق الاستومری صوتی آکوستیک

اگر قصد خرید عایق‌ الاستومری صوتی آکوستیک را دارید باید بدانید که از این نوع عایق برای عایق‌کاری مناطقی که نیاز به عدم انتقال صوت دارند، استفاده می‌شود. عایق الاستومری صوتی آکوستیک را می‌توان بر روی دیوارها، بین دیوارها، بر روی درها و یا به صورت زیرکار بکار گرفت. عایق الاستومری صوتی آکوستیک دو نوع دارد که نوع اول آن به صورت عایق الاستومری صوتی آکوستیک ساده می‌باشد و نوع دیگر آن با نام عایق الاستومری صوتی آکوستیک موجدار در بازار عرضه می‌گردد.

عایق الاستومری چسبدار

عایق الاستومری صوتی آکوستیک موجدار به دلیل دارا بودن ضریب انتقال صوت ناچیز، کارایی بهتری را از خود نشان می‌دهد. شما می‌توانید ازشرکت‌های باسابقه و معتبری که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند اقدام به خرید عایق الاستومری صوتی آکوستیک کرده و برای همیشه از وجود سر و صداهای آزار دهنده خلاص شوید. بطور کلی انواع عایق‌های الاستومری آکوستیک با توجه به نیاز مشتری و با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، توسط شرکت‌های معتبر به مشتریان عزیز ارائه می‌گردند.

 

تمام حقوق این وبسایت متعلق به فراعایق میباشد.
error: این محتوا حق کپی رایت دارد