در ارتباط باشید:
Faraayegh@gmail.com
تلفن: 09128001264 , 22777201-021

عایق الاستومری رولی ساده

عایق‌های الاستومری به عنوان محصولی پرطرفدار جایگزین بسیاری از عایق‌های قدیمی شده است. این عایق‌های سبک و ‌انعطاف‌پذیر از ضریب انتقال حرارت بسیار پایینی برخوردار هستند. استفاده از عایق الاستومری می‌تواند به میزان قابل توجهی از هزینه‌های انرژی بکاهد و علاوه بر این عملیات نصب آن به آسانی انجام می‌شود. مقاومت بالای عایق الاستومری در مقابل نفوذ رطوبت و بخار آب، خوردگی، آتش، رشد قارچ و کپک، روغن و مواد شیمیایی از دلایل محبوبیت آن در میان خریداران می‌باشد. علاوه بر این، این عایق‌ها عاری از CFC ، HFC، HCFC و گرد و غبار و الیاف می‌باشند. در ضمن هنگام استفاده از عایق الاستوری هیچ‌گونه  حساسیت پوستی و تنفسی برای نصاب و یا کاربر ایجاد نمی‌شود. از دیگر مزایای این عایق می‌توان به نگهداری و نظافت آسان آن اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم در مورد عایق الاستومری رولی ساده اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید تا با بدست آوردن اطلاعات کافی خرید آسان و موفقی داشته باشید.

با توجه به محیط‌های مورد استفاده و شرایط آب و هوایی، عایق‌های رولی متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. عایق‌ الاستومری که در ضخامت‌‌های مختلف و متنوعی در بازار عرضه می‌گردد بر روی سطوح خارجی کانال‌های هوا، مخازن، لوله‌های تاسیسات و… نصب می‌گردد. عایق الاستومری رولی ساده در سیستم‌های گرمایشی، مخازن و منابع، سیستم‌های تبرید، کانال‌کشی تهویه متبوع و خطوط لوله سرد و گرم کاربرد داشته و به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این عایق باعث ایجاد کاهش چشمگیری در اتلاف حرارت سیستم‌های تهویه مطبوع و سایر موارد گفته شده می‌شود.

از عایق لوله ای رولی ساده عمدتا در عایق‌کاری سیستم‌های تاسیساتی در محیط‌های داخلی استفاده می‌شود و برای عایق‌کاری لوله‌هایی با قطر بزرگ، گزینه بسیار مناسبی است.

این عایق کاربردی را می‌توانید در عرض‌های ۱۰۰۰ میلی‌متر و ۱۲۰۰ میلی‌متر و در ضخامت‌های ۶، ۹، ۱۳، ۱۹، ۲۵، ۳۲ و ۵۰ میلی‌متر با توجه به نیاز خود تهیه کنید.

عایق الاستومری رولی انواع مختلفی نظیر رولی پشت چسبدار، رولی با روکش آلومینیوم، رولی ساده و موجدار و رولی با روکش پروتکت بلک را دارا می‌باشد که عایق الاستومری رولی ساده یکی از آن‌ها است.

در مورد اطلاعات فنی عایق الاستومری رولی ساده باید بگوییم که دمای کارکرد این عایق بین ۳۰ تا ۱۱۰ درجه سانتی‌گراد می‌باشد. چگالی آن بین ۴۵ تا ۷۰ کیلوگرم بر مترمربع بوده و از ضریب انتقال حرارت ۰.۰۳۲ وات بر متر درجه کلوین برخوردار است.

اطلاعاتی در مورد نصب عایق‌های الاستومری

اگر قصد دارید عایق الاستومری رولی ساده را بر روی سطوح بچسبانید حتما باید از چسب مایع مخصوص استفاده کنید. از نوارهای درزگیر مخصوص عایق‌های الاستومری نیز می‌توانید جهت پوشش دادن درزهای موجود استفاده کنید. علاوه بر این برای بریدن این عایق در ابعاد مورد نظر، از قیچی یا کاتر می‌توان استفاده کرد، در نتیجه با خریداری این محصول می‌توانید لذت نصب آسان به همراه عمر طولانی این عایق را تجربه کنید. اگرچه قیمت عایق‌ الاستومری در مقایسه با پشم شیشه کمی بالاتر است اما با توجه به مزایا و ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد قیمت آن قابل قبول و مقرون به صرفه می‌باشد.

عایق الاستومری رولی ساده نیز همانند سایر عایق های این گروه از مزایای بسیار زیادی برخوردار است و خصوصیاتی مشابه دارد. بهتر است قبل از خرید با ویژگی‌های این عایق آشنا شوید تا با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید. مزایای این عایق شامل موارد زیر می‌شود:

وزن سبک، انعطاف‌پذیری بالا، ضریب انتقال حرارت پایین، عملیات نصب آسان، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، مقاومت بالا در مقابل رطوبت، بخار، خوردگی، رشد قارچ و کپک، آتش، روغن و مواد شیمیایی، بدون ایجاد حساسیت پوستی و تنفسی و عاری از گرد و غبار و الیاف.

عایق الاستومری لوله ای ساده :

عایق الاستومری لوله ای ساده، محافظ بسیار مناسبی در برابر کندانس، کپک و قارچ و هدر رفت انرژی در پروژه های صنعتی، مسکونی و تجاری محسوب گردیده و جهت عایقکاری لوله کشی سرد و گرم و اتصالات آنها در محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق الاستومری لوله ای ساده از سایز ۴/۱ اینچ تا ۴ اینچ و در ضخامت های ۶، ۹، ۱۳، ۱۹و ۲۵ میلیمتر در دسترس بوده و برای انواع لوله های فولادی، مسی و چند لایه قابل استفاده می باشد.

اطلاعات نصب عایق الاستومری لوله ای ساده :

جهت نصب عایق الاستومری لوله ای ساده، عایق را از دو لبه برش داده و پس از قرارگیری بر روی قطعات و اتصالات ، در طول بوسیله چسب مخصوص عایق الاستومری متصل می گردد.

مزایاعایق الاستومری لوله ای ساده :

عایق الاستومری لوله ای ساده سبک و انعطاف پذیر بوده  و ضریب انتقال حرارت پایینی دارند.استفاده از این عایق ها موجب صرفه جویی درهزینه های انرژی شده وعملیات نصب آن براحتی صورت می گیرد. عایق الاستومری لوله ای ساده مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت و بخار، خوردگی، رشد قارچ و کپک ، آتش، روغن و مواد شیمیایی داشته و بدون HCFC, HFC, CFC و گرد و غبار و الیاف می باشد.ضمنا هیچ گونه حساسیت پوستی و تنفسی برای کاربر یا نصاب ایجاد نمی کند.نگهداری و نظافت آسان از دیگر مزایای این دسته از عایق های الاستومری به شمار می رود.

منبع: عایق الاستومری

تمام حقوق این وبسایت متعلق به فراعایق میباشد.
error: این محتوا حق کپی رایت دارد