در ارتباط باشید:
Faraayegh@gmail.com
تلفن: 09128001264 , 22777201-021

پیش از اینکه بخواهید عایق الاستومری را نصب کنید باید یکسری نکات رعایت کنید. این نکات شامل موارد زیر است:

 قبل از اینکه بخواهید نصب عایق الاستومری را شروع کنید باید مکانی که قرار است عایقق الاستومری بر روی آن نصب شود از هر گونه غبار، خرده چوب ، چربی، آلودگی و … پاکیزه باشد. بنابراین قبل از نصب بایستی این مکان کاملا تمیز شود تا بر روی چسب عایق الاستومری اثر منفی نزاشته باشد.

بایستی پیش از اینکه از چسب مایع برای نصب کردن عایق الاستومری استفاده کنید، آن را مخلوط و هم بزنید.

برای اینکه بتوانید عایق الاستومری را روی سطوح مختلف نصب کنید به ابزار های نیاز دارید. این ابزار ها عبارتند از:

  • ابزار و وسیله ی مناسب برای برش زدن عایق الاستومری
  • نقاله
  • خط کش مناسب
  • گونیا
  • قلم مناسب برای مالیدن چسب به مکان مورد نظر

نصب کردن عایق الاستومری علاوه بر موراد بالا به چند مورد اجرایی نیز نیاز دارد که عبارتند از:

در مواردی که قرار است عایق الاستومری را نصب کنید ولی سایز لوله ی مورد نظر را نمی دانید بهتر است با استفاده از متر آن را اندازه بگیرد یا از نواری که ضخامتی شبیه به لوله دارد استفاده کنید.

به به کار گیری این روش متوجه می شوید محیط لوله چقدر است و سایز لوله دستتان می آید. نکته ای که باید در این مورد رعایت شود این است که بایستی حواستان باشد که موقع اندازه گیری توسظ نوار آن را دور لوله نکشید زیرا موجب می شود اندازه ها اشتباه شود.

به منظور اینکه بتوانید لبه های عایق الاستومری را چسب بزنید بایستی ابتدا آن را روی لوله قرار دهید و بعد از این کار در طول لوله لبه ها را چسب بزنید. به این نکته توجه کنید که برای نصب عایق الاستومری باید آن به درستی در جای خود قرار گرفته باشد و به هیچ عنوان سطح لوله را چسب کاری نکنید.

در حالتی که شما عایق بسیار ضخیم یا بزرگ نداشته باشید می توانید برای اینکه سرعت نصب تان بیشتر شود اول آن را به صورت رول دربیاورید و لبه هایش را چسب بزنید، سپس لوله را روی آن قرار دهید.

به چه صورت لوله ها را عایق کاری کنیم؟

برای اینکه بخواهیم برای لوله هایی که در محل نصب شده اند عایق کاری انجام دهیم، اول از همه باید از ابتدا تا انتهای عایق الاستومری را یک برش طولی بزنیم.

مرحله ی بعدی این است که عایق الاستومری که برش زدیم را بر روی لوله قرار دهیم و بعد از آن محل برش خورده را به چسب عایق الاستومری آغشته کنیم.

سپس بعد از خشک شدن چسب ها به صورت آرام لبه ها را می چسبانیم.

به چه صورت مخزن ها را عایق کاری کنیم؟

قبا از هرکاری بایستی سطوح مخازنی که قرار است عایق کاری شوند به درستی تمیز شوند.

بعد از این کار همان طور که گفتیم بایستی اندازه های دیواره های مخزن، ارتفاع مخزن و محیط آن به درستی به دست آورید.

بعد از انجام مراحل بالا سپس عایق الاستومری را به اندازه های به دست آمده برش می زنیم.بعد از این کار لبه های آن را به چسب آغشته می کنید و بر روی مخزن نصب می کنید. بعد از اینکه چسب لبه ها خشک شد لبه ها را بهم می چسبانید. برای کسب اطلاعات درباره شرکت فراعایق روی لینک درباره ما کلیک کنید.

برای عایق کاری درب مخازن ابتدا بایستی شعاع آن را محاسبه کنید و بعد از این کار روی عایق الاستومری دایره ی به این اندازه رسم کنید. بعد از اینکه دایره را رسم کردید، آن را با دقت برش بزنید. بعد از اینکار شما باید عایق برش زده را چسب کاری کنید سپس بعد از خشک شدن بر روی درب مخزن قرار دهید و از قسمت وسطی آن به طرف لبه ها فشار دهید. پس از چسبیده شدن درب مخزن به عایق الاستومری لبه های آن را نیز چسب کاری کنید.

تمام حقوق این وبسایت متعلق به فراعایق میباشد.
error: این محتوا حق کپی رایت دارد