در ارتباط باشید:
Faraayegh@gmail.com
تلفن: 09128001264 , 22777201-021

نوار چسب برزنتی عایق الاستومری

همانطور که در مقالات قبلی به این موضوع اشاره کردیم، نوار چسب عایق الاستومری پس از انجام عایق‌کاری کلی و نصب عایق الاستومری در سطح مورد نظر کاربرد دارد. از این نوار چسب به منظور پوشاندن درزها و اتصالات استفاده می‌شود و به عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل برای جلوگیری از افت کارایی عملیات عایق‌کاری در میان مصرف‌کنندگان شناخته شده است. توصیه می‌شود تا در هنگام خرید عایق الاستومری، نوار چسب مخصوص آن را نیز خریداری کنید تا عمل عایق‌کاری بطور کامل انجام شود و از هدر رفتن هر گونه انرژی در محل اتصال عایق‌ها جلوگیری شود.

بطور کلی نوار چسب عایق الاستومری دارای سه نوع نوار چسب آلومینیومی، نوار چسب پی وی سی و نوار چسب برزنتی می‌باشد. در مقالات قبل در مورد نوار چسب آلومینیومی و نوار چسب پی وی سی اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دادیم و هم اکنون قصد داریم نوار چسب برزنتی را مورد بررسی قرار دهیم. اگر یکی از خریداران عایق الاستومری هستید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

نوار چسب برزنتی

امروزه مصرف چسب‌ها در سطح جهانی به صورت متنوع و وسیعی در حال گسترش است و نوار چسب برزنتی یکی از چسب‌های پرکاربرد در این زمینه می باشد که در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد نوار چسب برزنتی، پوشاندن درزها و اتصالات عایق‌کاری می‌باشد که دارای خاصیت ضد آب نیز هست. در واقع می‌توان گفت که چسب برزنتی باعث می‌شود تا عایق‌کاری از هر جهت مطمئن باشد و هدر رفتن انرژی و حرارت به حداقل مقدار خود برسد.

این نوار چسب برزنتی، عایق‌کاری را تکمیل می‌کند و به دلیل چسبندگی بسیار بالایی که دارد، بسیار محبوب بوده و موارد استفاده از آن بسیار گسترده و وسیع می‌باشد. نوار چسب برزنتی در صنایع لوازم خانگی، یخچال‌سازی، محافظت از کابل‌های مخابرات، بتن‌ریزی، خودروسازی، صحافی کتاب و… کاربرد دارد. علاوه بر موارد گفته شده از نوار چسب‌های برزنتی به دلیل چسبندگی و مقاومت طولی بسیار بالا و همچنین مقاومت در برابر رطوبت، می‌توان در بسته‌بندی کالاهای سنگین و آب‌بندی قالب‌های فلزی بتن استفاده کرد.

برخی از نوار چسب‌های برزنتی که بر پایه چسب‌های هات ملت ساخته شده‌اند از چسبندگی و مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل خارجی مانند رطوبت برخوردار هستند. این نوع چسب‌ها در رنگ‌های متنوعی در بازار عرضه می‌شوند و خریداران عزیز می‌توانند با توجه به نیاز خود آن‌ها را در رنگ‌های مختلفی تهیه کنند.

مشخصات تکنیکال نوار چسب برزنتی

ماده: ۰.۴ mm ورق گالوانیزه, تقویت شده با پلی استر ۷۵۰ PVC
محدوده دما: °C ۸۰+   °C ۳۰-
کلاس: بازدارنده شعله

با توجه به آنچه گفته شد توصیه می‌شود تا در هنگام خرید عایق الاستومری، نوار چسب درزگیر را نیز بسته به نیاز خود خریداری کنید. زیرا این لوازم در مدیریت بهینه‌سازی انرژی نقش مهمی را ایفا می‌کنند. بطور کلی با توجه به محبوبیت عایق‌های الاستومری به نظر می‌رسد که این نوع از عایق‌ها در آینده‌ای نزدیک به دلیل وزن سبک و انعطاف‌پذیری بالا برای عایق‌کاری تمامی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده قرار بگیرند.

علاوه بر سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، استفاده از عایق الاستومری در بهبود عملکرد سیستم‌های هوا نیز تاثیر بسزایی دارد. همچنین عایق‌کاری لوله‌ها و تاسیسات نیز از مهم‌ترین ملزومات تجهیزات ساختمان می‌باشد و به همین علت استفاده از عایق الاستومری خیال شما را برای همیشه آسوده خواهد کرد. از طرفی دیگر نسل‌های جدید این نوع عایق که روز به روز متنوع‌تر از قبل تولید و توزیع می‌شود تمامی نگرانی‌های شما در مورد اثرات آلاینده‌های هوا و وضعیت‌های متنوع جوی را به خوبی رفع خواهد کرد و با اطمینان می‌توان گفت که پیمانکاران پیشرو با خرید عایق الاستومری و استفاده از آن، کاملا متمایز و موفق‌تر از همکارانشان دیده خواهند شد.

 

تمام حقوق این وبسایت متعلق به فراعایق میباشد.
error: این محتوا حق کپی رایت دارد